نوشته شده توسط : فن آوران حکیم

پس از آموزش روش های بازیابی رمز اینستاگرام باید به نکات امنیتی رمز اینستاگرام بپردازیم. این نکات علاوه بر تقویت امنیت اکانت اینستاگرام، در مواقعی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید بسیار مفید است. این نکات شامل موارد زیر است:

وارد کردن ایمیل معتبر هنگام ثبت نام
ثبت نام با یک ایمیل معتبر در صورت بروز مشکل برای بازیابی رمز اینستاگرام به کمک شما می آید. حتی اگر درحال حاضر هم اکانت شما به یک ایمیل معتبر متصل نیست، سریع این کار را انجام دهید.

ثبت شماره تلفن
ثبت شماره تلفن مطمئن دومین نکته امنیتی برای رمز اینستاگرام است. شما باید شماره تلفن همراهی را ثبت کنید که در صورت فراموشی رمز اینستاگرام و در دسترس نبودن ایمیل بتوانید به راحتی پسورد اکانت خود را بازیابی کنید.

رمز عبوری قوی انتخاب کنید
رمز عبور های ساده مثل 123456789 به سادگی هک می شوند. برای اینکه امنیت پیج به خطر نیفتد از انتخاب نام، شماره تلفن و کد ملی برای رمز عبور بپرهیزید. در رمز عبور خود از اعداد، حروف بزرگ و کوچک و علامت هایی مثل !@$%^ استفاده کنید و سعی کنید حداقل به 8 کاراکتر برسد. برای جلوگیری از فراموشی رمز اینستا، رمز انتخابی را در جایی امن یادداشت کنید.

فعال کردن ورود دو مرحله ای
فعال کردن ورود 2 مرحله‌ای یا Two step verification در تمام شبکه های اجتماعی فعال شده است. فعال کردن این گزینه امنیت اینستاگرام را تضمین می کند.

 

آموزش تغییر رمز اینستاگرام در سایت کالج

 





:: برچسب‌ها: فراموشی رمز اینستاگرام , بازیابی رمز اینستاگرام , تغییر رمز اینستاگرام , بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: